Content marketing via Google - Innehållsmarknadsföring med den högsta ROI:n.

Vi är ingen vanlig contentbyrå.

Vi är en contentbyrå som kan Google på våra fem fingrar och driver affärsnytta med hjälp av content och SEO.

Kanalen Google är den viktigaste kanalen för Content.

Varje dag söks det efter innehåll i Google 50-70 miljoner gånger i Sverige. För att nå maximal avkastning på din contentinvestering behöver innehållet ranka väl i Google och ta emot trafik i flera år.

Topdog Content är parterna som säkerställer att ditt innehåll vinner i Google.

Våra contentprocesser tar dig från idé och behov till framgång.

1.

Vi planerar

Vi hjälper dig ta fram strategier och projektplaneringar som säkerställer att dina affärsmål uppfylls med hjälp av innehåll och Google.

2.

Vi producerar

Vi skapar specialiserat innehåll till dig som är byggt för att ranka i Google och uppfylla dina mål.

3.

Vi marknadsför innehållet

För att innehållet skall ranka och för att man skall maxa ROI, säkerställer vi att innehållet får den uppmärksamhet det förtjänar.

4.

Vi förbättrar

Google och dess användare är inte till 100% förutsägbara & förbättringar kan behöva göras i efterhand som får feedback från Google.

  Content Audits! 

För er som redan har mycket innehåll på er webbsida och vill säkerställa att detta innehåll presterar mycket bättre i Google.

Topdog kan hjälpa dig analysera ditt innehåll och teknik i syfte att få innehållet att ranka mycket bättre i Google.

Vi tar fram insikter, mål och genomförande av planer.

Vi besvarar frågorna, vad som är fel och behöver förbättras. Hur vi förbättrar det tillsammans och vilka fördelar som uppnås.

Vad krävs för att lyckas med Content Marketing 2018?

”Tänk dig en fantastisk musiker. Varför är hon fantastisk? För att hon kan läsa noter? För att hon har övat upp en bländande teknik? Är det hennes utvecklade förmåga att lyssna till och kalibrera sitt instrument som gör det? Eller hennes engagerade sätt att samverka med andra musiker?

Vi tror att alla delar behövs. För att bli fantastisk måste man kontrollera alla pusselbitarna.

Så är det även med Content Marketing och speciellt Content Marketing genom Google. För att lyckas få sitt innehåll att ranka högt i Google behöver man kontrollera fyra delar:

– Teknik
– Content
– Länkar
– Användarupplevelse

Dessutom måste allt integreras och samverka både med kundens organisation och marknadsföring.

Ta en titt på vad Topdogs kunder har att säga om samarbetena!

Jag behövde någon som byggde upp Betssons sökavdelning, från början. Någon med både strategiska kunskaper och som handgripligen kunde ta tag i Betssons problem. Jag hade tur och hittade Christian. Under två år tog Christian mina ofärdiga ideer och förvandlade dem till planer, strategier och leverans. .

Det jag uppskattar med Christian & Topdog är hur resultatinriktat dom arbetar, det inte är pappersprodukter som Topdog sysslar med. När vi testkörde allt så funkade det i praktiken. Vi nådde toppositioner för konkurrensutsatta ord och trafik, trots att våra sajter som vi jobbade med, var helt nya.

Toppositioner hos Google är av största vikt för alla som jobbar med försäkring och konkurrensen är stenhård. Det finns många starka varumärken att slåss mot och vi på Svedea måste därför jobba med processer och rutiner som är vassare än konkurrenternas.