Om webbinariet
Just nu pågår det stora förändringar i Google och inom sök. Vi ser bland annat hur AI-eran börjar ta fart på riktigt och att Google är en av dem som står i spetsen för utvecklingen. De förändringar som sker i sökmotorn har stor påverkan på både sökresultaten och den svenska e-handeln. Hur kan vi rida på vågen och använda förändringarna till vår fördel?
I årets första webbinarium pratar vi om:
- Vilka SEO-trender ser vi i svenska Google?
- Hur påverkar trenderna din affär och dina beslut?
- Hur kan du rida ut denna storm av förändringar och dra nytta av dem istället?
I vårt webbinarium om SEO-trender kommer du att lära dig:
- Vad som händer i de kommersiella sökresultaten.
- Vilka kritiska faktorer du behöver ha i åtanke för att fortsätta driva din affär i ett AI-fierat Google och digitalt landskap.
- Hur popular products påverkar din affär.
- När AI-sökresultat kommer till Europa.
- Vad vi vet om AI-sökresultat för e-handlare.
Effekter av webbinaret:
- Du kan fatta bättre affärsbeslut när det kommer till Google och SEO.
- Du har koll på det senaste inom SEO.
- Du har svar på dina frågor om SEO och försäljning online.
Webbinariet är värdefullt för personer med följande yrkesroller:
- Marknadschef
- CMO
- VD
- Medlem i ledningsgruppen
- E-handelsansvarig
- COO
- Digitalt ansvarig
- Growth- och tillväxtansvarig
- Contentansvarig
- …och dig som vill ha ut mer av din SEO-byrå än bara länkar
Vanliga frågor och svar om Topdogs SEO- & content-webbinarier
-
Får jag presentationen skickad till mig?
Du får både en presentation och en video skickad till dig.
-
Om jag missade webbinariet, gör ni det vid ett annat tillfälle?
Är du anmäld skickar vi videon och presentationen till dig.
-
Har ni frågestund i webbinariet?
Ja, vanligen är det ca 30 min webbinarie, 20-25 slides. Därefter öppen frågestund.
-
Hur lång tid tar era SEO-webbinarier?
Vi brukar prata i 20-30 min, därefter är det frågor.
-
Var hittar jag era andra webbinarier?
Här https://topdog.nu/seo-videor/