I webbinariet ger Christian Rudolf en unik inblick i försäkringsbranschen ur ett SEO-perspektiv, och besvarar bland annat följande frågor:
- Vilka är vinnarna och förlorarna inom försäkrings -SEO åren 2023 – 2024?
- Vad har lett till deras framgång eller misslyckande?
- Vilka nya möjligheter öppnar sig inom segmentet?
- Värdet på infon motsvarar en köpt konkurrensanalys från en byrå
Analys av ledarna och förlorarna inom försäkrings -SEO
Detta webbinarium är i princip den konkurrentanalys du som chef behöver för att förstå vad som händer med er SEO och hur väl era konkurrenter lyckas i Google.
Baserat på färska data och 20 års erfarenhet presenterar Christian vinnarna och förlorarna inom segmentet – och vad som ligger bakom deras varierande framgångar. Utöver det får du veta var det finns möjligheter att exploatera. Där du kan få hög avkastning på dina SEO-resurser
Så skördar du möjligheterna inom försäkrings-SEO
De största hindren för att nå framgång i sökmotoroptimering är i de flesta fall interna. Vanliga problem är svårigheter med att fatta insiktsfulla beslut på ledningsnivå och i det dagliga arbetet, samt utmaningar med att frigöra och samordna vitt skilda kompetenser på helt olika platser inom organisationen.
Christian tar upp de största utmaningarna beslutsfattare möter och visar effektiva lösningar som har vuxit fram ur 20 års arbete inom fältet.
Webbinariet är särskilt värdefullt för dig som …
- är ansvarig för SEO och tillväxt i din organisation
- vill ha ett annat utfall för er tillväxt än den ni har idag
- fattar beslut kring SEO, teknik, content och användarupplevelse.
Eller kanske har du har en av dessa roller:
- Marknadschef / CMO
- VD
- Medlem i ledningsgruppen
- E-handelsansvarig
- Operativt ansvarig (COO)
- Digitalt ansvarig
- Growth- och tillväxtansvarig
- Journalister som bevakar branschen
Säkra din plats idag
Anmäl dig till detta exklusiva webbinarium i formuläret i toppen av sidan eller maila [email protected], och få de insikter du behöver för att övervinna interna hinder och leda din organisation till digital framgång.
Webbinariet består av en presentation på ca 30 minuter. Därefter finns gott om tid för diskussion, där du har chansen att ställa dina egna frågor till en SEO-expert med lång erfarenhet av bank och finans.
Materialet som presenteras i webbinariet ges endast för en speciellt inbjuden målgrupp och materialet släpps inte för en bredare publik.
Seminarietalare:
Christian Rudolf har arbetat framgångsrikt inom sökmotoroptimering i 20 år. Han är en van föreläsare och uppskattas för sin ärlighet och generositet med sina erfarenheter.
Topdog är en av de mest erfarna byråerna i Skandinavien för SEO inom finansbranschen, med långa samarbeten och återvändande kunder bland flera ledande svenska banker, försäkrignsbolag, kapitalförvaltare och låneförmedlare.
Vanliga frågor och svar om Topdogs SEO & content-webbinarier
-
Får jag presentationen skickad till mig?
Du får både en presentation och en video skickad till dig.
-
Om jag missade webbinariet, gör ni det vid ett annat tillfälle?
Är du anmäld skickar vi videon och presentationen till dig.
-
Har ni frågestund i webbinariet?
Ja, vanligen är det ca 30 min webbinarie, 20-25 slides. Därefter öppen frågestund.
-
Hur lång tid tar era SEO-webbinarier?
Vi brukar prata i ca30 min, därefter är det frågor.
-
Var hittar jag era andra webinarier?
Här https://topdog.nu/seo-videor/